CZY PRZYJMUJEMY BONY TURYSTYCZNE?

Tak, nasz obiekt honoruje bony turystyczne przy rozliczaniu rezerwacji dokonanych bezpośrednio w Agawa Ośrodek Wczasowy (telefonicznie, mailowo, przez stronę WWW), z wyjątkiem rezerwacji dokonanych w ofercie bezzwrotnej, przedpłaconej w 100% przez przybyciem do obiektu. Rezerwacje dokonywane przez pośredników (Booking, Travelist, Expedia) nie mogą być rozliczane z udziałem bonu turystycznego.

JAKA JEST WARTOŚĆ BONU I TERMIN WAŻNOŚCI?

Bon w wysokości 500 zł będzie przysługiwać na każde dziecko. W przypadku dziecka niepełnosprawnego osoba uprawniona otrzyma dodatkowy bon o wysokości 500 zł (w sumie 1000 zł). Bon jest wolny od podatku i nie wlicza się go do wysokości dochodu. Bon jest ważny do 31 marca 2022 r.

CZY BONEM MOŻNA PŁACIĆ KILKA RAZY?

Tak, za pomocą bonu będzie można dokonywać płatności wielokrotnie, aż do wyczerpania kwoty bonu. Dla przykładu – w przypadku gdy posiadamy bon o wartości 500 zł – transakcje mogą być rozbite na przykład na dwie płatności na różne usługi w hotelu – 200 zł i 300 zł. Bon zrealizowany może być tylko i wyłącznie na usługi z udziałem dziecka.

CZY BĘDZIE MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA PŁATNOŚCI ZA POMOCĄ BONU, GDY KWOTA NOCLEGU BĘDZIE PRZEWYŻSZAĆ WARTOŚĆ BONU?

Płatność za pomocą bonu będzie możliwa również w przypadku, gdy wartość usługi hotelarskiej lub imprezy turystycznej przekracza jego wartość. Pozostała kwota musi zostać uregulowana gotówką, kartą lub przelewem.

W JAKI SPOSÓB UZYSKAĆ BON?

Nie trzeba składać dodatkowych wniosków o przyznanie bonu. Trzeba go będzie jedynie aktywować. Bon będzie generowany w systemie teleinformatycznym dostarczonym i prowadzonym przez ZUS. W celu aktywacji bonu koniecznie będzie zalogowanie się przez osobę uprawnioną w systemie PUE ZUS i potwierdzenie poprawności danych lub dokonanie aktualizacji danych dotyczących adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.

REALIZACJA BONÓW PO REZERWACJI NA STRONIE POŚREDNIKA

Bonem turystycznym rozliczamy jedynie rezerwacje dokonane bezpośrednio w Agawa Ośrodek Wczasowy (telefonicznie, mailowo, przez stronę WWW). Rezerwacje dokonywane przez pośredników (Booking, Travelist, Expedia) nie mogą być rozliczane za pomocą bonu.